План-конспект уроку
в 6 класі на тему
„Essen und Trinken“
Підтема: Узагальнення і повторення вивченого матеріалу.
Тип уроку: комбінований
Мета уроку:
Навчальна: систематизувати знання учнів з теми, актуалізувати та
повторити лексичні одиниці; удосконалювати навички читання та розвивати вміння роботи за прочитаним
текстом; удосконалювали навички відмінювання прикметників за силою відміною;
Розвиваюча: розвивати мовну та слухову пам'ять, сприяти розвитку
мовної здогадки, розвивати лексико-граматичні навички;
Виховна: виховувати комунікативні вміння, вміння працювати в
групі, в парах; викликати позитивне ставлення та зацікавленість до вивчення
мови.
Методичнеобладнання уроку:
1) роздатковийматеріал: текст «Kinder und ihr Frühstück“
2) презентаціядоуроку „Essenund Trinken“;
3) картки для оцінювання учнів та розподілу на групи.
Схематичний план
уроку:
Етап
уроку
|
Час
|
І.
Введення
в мовне середовище.
|
4 хвилини
|
ІІ. Основна
частина уроку.
1. Перевірка домашнього завдання.
2. Повторення та актуалізація лексичних одиниць.
3. Розвиток граматичних навичок.
4. Розвиток навичок читання.
5. Розвиток навичок усного мовлення.
|
5 хвилин
10 хвилин
5 хвилин
10 хвилин
7 хвилин
|
ІІІ. Заключна частина уроку.
|
4 хвилини
|
Хід
уроку
1. Привітання. Організаційний момент.
2. Повідомлення теми
і мети уроку.
3. Фонетична зарядка.
Ø Lied „DieKinderessenSchokolade“
Мета: підготувати органи
артикуляції до мовлення німецькою мовою, удосконалювати навички вимови звуків
німецької мови.
Прийом: виконання пісні під аудіо
супровід з субтитрами
ІІ. Основна
частина.
1. Перевірка
домашнього завдання.
Ø Розповідь про прийом їжі
Прийом: індивідуальні відповіді учнів
2. Повторення та актуалізація лексичних одиниць.
Ø
Гра «Wir sind klug“
Мета: повторитививченні лексичні одиниці учнів, перевірити рівень володіння
лексичними навичками.
Прийом: робота в групах
3.
Розвиток граматичних навичок.
Ø Відмінювання
прикметників за сильною відміною
Мета: удосконалювати навички учнів відмінювати прикметники.
Прийом: індивідуальне виконання завдань, фронтальна перевірка.
4.
Розвиток навичок
читання.
Ø
Текст„Kinder und ihr Frühstück“(Додаток)
Прийом: фронтальна робота
5. Розвиток навичок усного мовлення.
Мета: удосконалювати навички усного
мовлення за темою, актуалізувати лексичні одиниці та граматичні конструкції у
мовленні.
Прийом: говоріння з опорою на малюнок.
ІІІ. Заключна частина.
1.
Подача домашнього
завдання.
Ø
ст. 68 впр. 10 (пис), повторити лексику, грам. матеріал до к.р.
2.
Оцінювання.
3.
Підведення
підсумків уроку.
Немає коментарів:
Дописати коментар